Як поставити автомобіль на облік в ГИБДД, і як при цьому заощадити?

Після покупки нового автомобіля його потрібно поставити на реєстраційний облік, оформивши в ГИБДД на своє ім'я. За законом на це у власника є 10 днів – якщо автомобіль не оформити вчасно, господарю випишуть штраф. Важливо! Якщо мова йде про держану машині, то при її продажу з обліку не знімають, а значить – і не ставлять.

Одного разу зареєстрований в ДАІ автомобіль стоїть на обліку «вічно», щоб при передачі від одного власника до іншого не було ситуацій «безвладдя», коли де-юре машиною ніхто не володіє, і штрафи з камер приходять «на село дідусеві». З обліку авто знімають тільки для здачі в утиль, коли машина в розшуку або їде на ПМЖ за кордон. Про процедурах з уживаними авто будуть окремі матеріали про перереєстрацію автомобіля, зняття з обліку в утиль і «розшук».

Для того, щоб поставити автомобіль на облік, потрібно звернутися в будь-яке зручне для вас відділення ГИБДД, маючи на руках затверджений пакет документів. В їх число входять: Крім того, для постановки на облік потрібно і сам автомобіль: співробітник ГИБДД проведе його огляд для звірки номерів кузова, рами та інших номерних елементів. Отримавши його розпис на заяві, можна сміливо здавати документи і отримати на руки ПТС з внесеними реєстраційними даними, свідоцтво про реєстрацію автомобіля (СТС) і комплект номерів. Так.

Скоротити витрати часу і сил можна при постановці автомобіля на облік шляхом електронного обігу через портал Держпослуг. Насамперед, це допоможе заощадити час: можна буде заповнити заяву про реєстрацію в електронному вигляді, а також уникнути очікування в черзі, вибравши зручні дату та час відвідування відділення ГИБДД.

У разі звернення без використання порталу Держпослуг автовласники приймаються в порядку «живої черги», але пріоритет залишається за тими, хто подав заяву через Інтернет – це може бути особливо актуально для невеликих відділень, де прийом живої черги «в два віконця» може затягнутися. Так. Ще однією гарною новиною для автовласників стало те, що з 1 січня 2017 року при подачі заяви через портал Держпослуг і безготівкової оплати можна заощадити 30% при оплаті мита.

Таким чином, видача номерів обійдеться в 1 400 рублів замість 2 000, видача свідоцтва про реєстрацію – в 350 рублів замість 500, а мито за внесення змін до ПТС – 245 рублів замість 350. Сумарно це дає вигоду в 855 рублів – 1 995 замість 2 850. Сьогодні на Kolesa.ru стартує конкурс 'Чому нова Octavia? Чому зараз?'. Головний приз – поїздка до Праги на двох. Тема конкурсу&hellip Перший місяць весни повинен пробудити не тільки природу і вічні інстинкти, але і купівельну активність, вважають автовиробники.

Тим не менш, вони не лінуються стимулювати її пробудження, пропонуючи знижки та акції.&hellip Зовсім недавно ми робили тест-драйв цього автомобіля. Машина цікава: вона вже всерйоз намагається посунути i40, який Хенде відносить до бізнес-класу. При цьому вона залишається конструктивно нескладною, а значить, повинна бути&hellip Черговий рубіж пройдено - календарна зима змінилася навесні, але наш новинний дайджест новин як і раніше постійний.

Тільки найважливіше та найцікавіше за минулий тиждень. Були часи, коли прогрес в автомобілебудуванні означав не ускладнення конструкції в ім'я політично мотивованих еко-норм та підвищення прибутковості роботи СТО офіційних дилерів, а дійсно поліпшені&hellip Працюючи над оглядом Audi 100 C4, я планував приділити її спадкоємиці, A6 C4, від сили кілька абзаців.

Але чим глибше я занурювався в технічні особливості, тим ясніше ставало, що це абсолютно різні автомобілі &hellip Чеський ліфтбек, хоч і поступається лідерство в сегменті корейським і російським бюджетникам , має стійкий попит, на що є як об'єктивні, так і суб'єктивні причини. До перших віднесемо хороший вибір моторів і&hellip Поки весь світ будував дороги, міжміські траси, автобани та хайвеї, в СРСР розробляли перший у світі повнопривідний автобус.

З тих пір пройшло вже більше тридцяти років, дороги краще майже не стали, а автобус-всюдихід до&hellip В дев'яностих на Волзькому автомобільному заводі було створено велику кількість цікавих прототипів. Більшість з них загинуло в ті ж роки, встигнувши лише кілька раз засвітитися на великих автосалонах як&hellip Т5 вже давно присутня на нашому ринку, але в розряд янгтаймеров йому потрапляти поки ще дуже рано. І все ж ми вирішили провести тест-драйв, а заодно розповісти, з чим доведеться зіткнутися при купівлі вживаного&hellip Доля речей, які ми розглядаємо сьогодні, гідна того, щоб їм позаздрити: їх зробили в минулому столітті, їм бозна скільки років, але вони так і залишилися новими.

Вони дожили до наших днів і потрапили в абсолютно&hellip Смартфон, навіть найдешевший або геть застарілий, містить у собі безліч елементів, наявних лише в найдорожчих і просунутих автосигналізації. А значить, можна змусити спеціальний додаток управляти&hellip Здається, це було ще вчора: радіо Маяк в кожній машині, колонки від домашнього системи С-30 під сидінням і автомобільна стереомагнитола Гродно як межа мріянь.

Ворошим минуле, шерстим пилові комори і разом&hellip Незважаючи на суто мирну професію оригінальних одновісних автомобілів-тягачів для роботи у великому цивільному будівництві, вони негласно перебували на озброєнні в Ракетних військах стратегічного призначення (РВСН). Там&hellip За десятки років існування важких армійських автомобілів-шасі серії МАЗ-543 склалося враження, що всі входили в неї, машини були суворо засекречені і виконували лише архіважливі військові завдання по захисту Країни&hellip Присадкуватий широкий силует Хамві це те, що безпомилково впізнають в кадрі в кіно та новинах навіть ті, хто погано розбирається в військовій техніці.

Довге життя трьох поколінь цієї машини показова історія бурхливого&hellip Незважаючи на суто мирну професію оригінальних одновісних автомобілів-тягачів для роботи у великому цивільному будівництві, вони негласно перебували на озброєнні в Ракетних військах стратегічного призначення (РВСН). Там&hellip Доля речей, які ми розглядаємо сьогодні, гідна того, щоб їм позаздрити: їх зробили в минулому столітті, їм бозна скільки років, але вони так і залишилися новими.

Вони дожили до наших днів і потрапили в абсолютно&hellip Холодили душу подробицями про тонкощі експлуатації техніки в 1950-і роки при мінус 50 З ми лоскотали ваші нерви в минулий раз. Сьогодні продовжуємо тему розповіддю про те, як було водіям Крайньої Півночі на їх&hellip Всі права захищені 2003 – 2017. Автомобільний журнал «КОЛЕСА».

Будь-яке використання матеріалів, розміщених на сайті www.kolesa.ru, допускається тільки з письмового дозволу правовласника.

Схожі статті: